Välkomna till denna djurblogg!

Hej på er ni som har letat hit!
Här kommer ett litet presentationsinlägg :)

Jag som driver denna blogg är en tjej på 21 år som har djur som största intresse, djur är något jag verkligen brinner för. Det djur som ligger mig allra varmast om hjärtat det är hundar. Men alla djur har ändå sin speciella plats i mitt hjärta, både bra och dåliga djur ;-)

Här i huset som jag bor befinner det sig en snart 8 år gammal Tollare och även en katt som börjar närma sig ett års dagen. Till hösten planeras det även att införskaffa sig en till hund vilket troligen blir en aussie, kelpie eller cattledog som det ser ut nu.

På min fritid pysslar jag självklart med mina egna djur, men jag hjälper även till att omplacera hundar genom en förening, läser gör jag också en hel.

I arbetslivet så är jag ett vårdbiträde inom hemtjänsten, något jag trivs fruktansvärt bra med!


Denna blogg kommer som ni troligen redan har sett på namnet handla om DJUR, det blir säkerligen mest hundprat eftersom det är mitt största intresse, men andra djur kommer självklart dyka upp!

Ha det bra tills nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0