Tvillingkoppel

Idag så har vi fint besök av Bajs-Betty och Zanna, så jag bestämde mig för att pröva mitt nya tvillingkoppel som jag beställde tidigare.

Jag tycker det är fruktansvärt irriterande att ha flera olika koppel och alla trasslar in sig i varandra hela tiden.

Så på morgonpromenaden så kopplade jag ihop Zanna och min Åskar, båda två var väldigt skeptiska, och de krånglade fram och tillbaka. Stackars Åskar som alltid är snäll följde efter Zanna hela tiden och lät henne hållas och dra i kopplet *suck* , men om Åskar bara hade velat kunde han ha bestämt eftersom han är mer än dubbelt så stor än henne....

På tillbakavägen kopplade jag om dem så jag lät Bajs-Betty och Zanna var ihopkopplade och Åskar fick gå bredvid, det gick hyfsat bra och jag tror jag får köra på den varianten. För Betty kan iaf säga ifrån när Zanna är för jobbig. Det gör inte Åskar har jag märkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0