Dark Flyer's

Torsdagens bloggtips blir kennel Darks Flyer's blogg,  Dark Flyer's föder upp Flatcoated Retriever, som faktiskt är en ras jag funderat på, men bloggen hittade jag innan det :) I denna blogg så skrivs det självklart en hel del om hundar, kennelverksamheten och det vardagliga livet. Ett flertal inlägg handlar också om hur deras hundträning går och hur hundarna utvecklas.  Jag personligen är väldigt förtjust i bloggar som varvar det mesta, det blir tråkigt att bara sitta och läsa om hundträning, eller om familjen, men när allt blandas så är det bra :)

Det verkar också som om de har börjat med en ny ras, Berner Sennen :)

Om man går in på deras kennelhemsida så vet jag att man iaf tidigare har kunnat hitta riktigt bra hundgrafik som man får låna, men om man inte är intresserad av sådant så kan man gå rakt in på bloggen.


Bilden har jag tagit från deras kennelhemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0