Dagens bloggtips

Idag kom jag på en ny grej som jag tänker införa, och det är dagens bloggtips, det finns väldigt många bra djurbloggar ute i cybervärlden oftast så är de inriktade på sina egna djur, men lika roliga att läsa för det.

Så därför tänkte jag leta upp dessa bloggar och presentera dem här med en liten motivering/text.

Däremot så inser jag ju att det kanske inte blir varje dag det kommer ett nytt tips, det är inte ens säkert att jag orkar blogga varje dag. Men det visar sig.

Här kommer iaf Djurliv's blogg allra första bloggtips:

ALLROUNDTAX , jag tror att de flesta av oss som har någon koll på hundar vet att taxar inte alltid är de mest lättmotiverad, dessutom har de mycket egen vilja. Fast självklart är de också helt underbara. Här är iaf en blogg om en tax som kör Agility, och dessutom så har de tagit sig ända fram till SM, och vad lär vi oss av detta? Ingenting är omöjligt! Så kika genast in på deras lilla bloggsida! :)


Bilden är tagen från Allroundtax's blogg och där står det att Sara Öhrling har tagit bilden.

Kommentarer
Postat av: Ymer & Gusten

Är ju alldeles lysande med ngn som gör research bland alla bloggar!!

En "tjänst" som jag absolut kommer att dra nytta av.



Lycka till!



2008-06-21 @ 14:07:26
URL: http://www.ymer.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0