Baron och Falstaffs blogg

Dagens bloggtips är Baron och Falstaff, två st bearded collie herrar som bor med sin husse och matte i Skara (tror jag det är) Denna blogg har jag nog faktiskt följt i snart 2 år tror jag. Så kan det gå när inte haspen är på.   Bloggen är väldigt vardaglig och tar upp det som händer och sker hemma hos dem samt ute i världen på olika vis. Helt klart är iaf att dem är värda att besöka! :)

Idag kanske det inte blir så många inlägg från mig, eftersom jag har en dålig dag och hela kroppen värker, och nej det beror inte på att det var midsommar igår, jag vet faktiskt inte vad det beror på... Åskar tycker iaf att jag är fruktansvärt tråkig som bara vilar hela dagen.

Bilden är troligen tagen av deras husse Bengt

Kommentarer
Postat av: Baron och Falstaff

Hej! Så roligt att du tipsade om vår blogg! Och så trevligt du beskriver den! Stort tack - och allt gott önskar vi i beardis-ligan

2008-06-26 @ 16:18:08
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0