Ibland vill man bara strypa honom....

Ja, ibland vill jag faktiskt strypa min lilla byracka.
Särskilt när han klantar sig.

I förrgår så var jag och Åskar och badade på några klippor, härligt väder och Åskar fick svalka sig i vattnet (som var lite för svalt för min del) och vi hade det fruktansvärt mysigt.

Vad händer då?

Jo, i stället för att Åskar hoppar direkt ut i vattnet så gör han en stor lov och trampar, (han är verkligen en tramp i tramp hund) och när han gör denna stora lov så fastnar byrackan i handväskan där min klänning ligger, min mobil, min plånbok, min kamera m.m. är i. Förstår ni att jag blir förbannad?


Så just nu har jag varken mobil eller kamera, och jag gråter blod. Förbannade hund som han ska hålla på.

(självklart vet jag att han inte kan rå för det, men jag blev sååå irriterad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0