Skäller din hund?

Vår hund gjorde det nästan aldrig fram till ett år sedan, nu skäller han när någon ringer på dörren, eller precis när man kommer hem.

Och jag kan inte låta bli att tycka att det ÄR störande, jag har jätte svårt för skällande hundar. Tycker att det ligger på gränsen till ouppfostrade till hundar ibland.  Å nu så har Åskar börjat, så det känns lagomt pinsamt.

Men jag tror att det har med åldern att göra, det kan ju vara så att han hör sämre, eller ser sämre, eller att det är något som har hänt nån gång då vi har varit borta, så att det är därför han skäller när man kommer hem.  Men men, jag tror tyvärr att jag inte kan göra så mycket åt hans skällande som är mer som varningskall, men jag tycker fortfarande att det är störande. Inte så kul när hundar skäller när man bor i lägenhet.

Skäller era hundar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0